După ce ați găsit un loc bun, tot ce trebuie să faceți este să adăugați dispozitivul în aplicația Alexa. Câteva apăsări mai târziu și Echo Studio este configurat și gata de plecare. Există o caracteristică de calibrare audio care analizează camera pentru cele mai bune performanțe acustice. Totuși, acel proces începe automat când adăugați difuzorul în aplicație și durează doar câteva secunde. Am vrut să testez Echo Studio atât înainte și post-calibrare, dar aceasta nu a fost o opțiune, deoarece testul începe de la sine.

Echo Studio este cel mai bun difuzor pe care Amazon l-a făcut încă, cel puțin în ceea ce privește calitatea audio. Și într-adevăr, nici măcar nu este aproape. Da, fiecare difuzor Echo este capabil să cânte muzică, dar nu este un secret că nu sună foarte bine. Așadar, dacă o calitate excelentă a sunetului și un suport Alexa au fost amândoi importanți pentru dvs., trebuia să căutați în altă parte sau să încercați să îmbunătățiți lucrurile cu o achiziție suplimentară, cum ar fi Echo Sub. Zilele acelea s-au terminat.

Pentru a beneficia la maxim de acest dispozitiv de 200 de dolari, poate doriți să luați în considerare Amazon Music HD sau planul de streaming de mare rezoluție al lui Tidal. Sigur, Spotify obișnuit sună bine pe Echo Studio, dar prefer piesele HD și Ultra HD oferite pe cel mai recent nivel de streaming al Amazon. Alți oameni pe care i-am întrebat au crezut că sunetul de la Spotify suna mai bine. Așadar, v-aș recomanda să folosiți versiunea dvs. gratuită de la Amazon pentru a vedea dacă sunteți dispus să plătiți pentru sunetul cu rezoluție mai înaltă sau dacă este suficient pentru dvs. streamingul obișnuit. Pentru mine, existau mai multă claritate, detaliu și dimensionalitate pentru a suna cu melodiile HD și Ultra HD în comparație cu aceeași piesă de pe Spotify.

Echo Studio a mixat muzica stereo obișnuită cu Dolby Atmos. Acțiunea este activată implicit ca „Stereo Spatial Enhancement” în setările audio ale vorbitorului, chiar sub glisoarele EQ. Amazon spune că această îmbunătățire „adaugă spațiu, claritate și profunzime conținutului audio stereo”. Și, desigur, compania recomandă să o lăsați pornită „pentru cea mai bună experiență audio”. La redarea „Death Stranding” a lui Chvrches și la pornirea și oprirea instrumentului, diferența principală este că sunetul non-îmbunătățit de la Spotify este mai tare și mult mai greu. Cu Stereo Spatial Enhancement, totul sună bine reglat și echilibrat. Există mai multă adâncime și sună mai bine, dar nu este la fel de bun ca piesele HD și Ultra HD.

Echo Studio recenzie

Apropo, Spotify sună foarte bine și despre acest lucru – doar îmi precizez preferința pentru opțiunile de mare rezoluție. Dacă sunteți fan Echo și doriți un audio mai bun, nivelurile de streaming „obișnuite” vor suna minunat. Cu toate acestea, Echo Studio este echipat pentru a gestiona melodiile fără pierderi dacă te afli într-un fel de lucru. Difuzorul este capabil să se ocupe de conținutul Sony Reality Audio de la Sony, care este mai mult un sac mixt în acest moment.

Problema principală cu muzica 3D pe Amazon Music HD este că nu există prea multe lucruri în acest moment. Când ați creat Echo Studio pentru prima dată, Alexa recomandă o listă de redare „Cel mai bun din muzica 3D” pe Amazon Music HD. Dar această colecție se întinde de la „7 inele” ale lui Ariana Grande până la capodopera lui Hip-hop a lui Cam'Ron „Oh Boy” și „Lucy In The Sky With Diamonds” a lui Beatles. Există încă patru playlist-uri 3D curate pentru clasici rock, pop, clasici și hip-hop, dar au doar între șase și 12 melodii fiecare. Există și alte melodii 3D, dar nu sunt ușor de găsit în aplicația Amazon Music și încă am găsit albume 3D complete.

Așadar, ceea ce termini este un mix de 3D și HD sau Ultra HD atunci când alegi un album. De exemplu, The Weeknd's Starboy are 10 piese 3D, dar celelalte opt sunt Ultra HD. Când ceri lui Alexa să joace muzică, asistentul va face implicit versiunea 3D dacă este disponibil. De fapt, dacă o versiune 3D este disponibilă pe Amazon Music HD, nu am găsit în schimb o modalitate de a alege piesa Ultra HD sau HD. Și, desigur, puteți arunca orice melodii din aplicația de streaming în Echo Studio, indiferent de format.

Echo Studio recenzie

Sincer, nu pot detecta o diferență imensă între piesele Ultra HD și 3D din Echo Studio. Spre deosebire de prototipul difuzorului Sony pe care l-am auzit la CES, este încă evident că audio provine de la un singur difuzor și unde este poziționat difuzorul. Nu există în mod vizibil mai multă profunzime în comparație cu celelalte formate de înaltă rezoluție, care fac, de asemenea, o muncă solidă, oferind o calitate spațială sunetului. În comparație cu Spotify, piesele 3D au mai multă prezență și mai multă claritate, ceea ce mi se pare mai bine. De asemenea, sunt mult mai puternice, chiar dacă nu schimbi acest nivel. Încă o dată, unii oameni pe care i-am întrebat au preferat Spotify „obișnuit” pentru versiunile 3D ale melodiilor pe care le-am jucat.

Acestea fiind spuse, este încă zile de început pentru această manifestare de audio 3D. Acesta este primul difuzor în care noul ecosistem al Sony a fost disponibil și există doar 1.000 de melodii din care să alegeți. Echo Studio este bine echipat atât pentru prezent, cât și pentru viitorul apropiat, atât timp cât Sony este capabil să-și livreze promisiunea de mai mult conținut. Și sperăm că Amazon vă va ușura găsirea lor.

Cu compatibilitatea Dolby Atmos, Echo Studio poate servi de asemenea ca difuzor home theater, dar numai cu dispozitive Fire TV. Acesta găzduiește Dolby Digital și Dolby Digital Plus, dacă tot ceea ce urmăriți nu este atmosferic. Configurarea este din nou o briză: tot ce trebuie să faceți este să vă conectați echipamentul la conturile Amazon și la rețeaua WiFi prin aplicația Alexa. La fel ca în pașii inițiali pentru muzică, atingeți „+” în partea dreaptă sus a aplicației Alexa. Dar de această dată selectați „Configurați sistemul audio” și urmați pașii. În câteva apăsări, Echo Studio va fi conectat prin WiFI pentru sunetul Fire TV. Puteți utiliza, de asemenea, telecomanda Fire TV pentru a regla volumul când va veni timpul.

Am reușit să testez acest lucru doar cu o singură Echo Studio, nu cu o pereche stereo. Deși Atmos a fost clar un upgrade față de Dolby Digital Plus atunci când le-am comparat, nu este niciodată aproape de ceea ce am experimentat cu Sony și Sennheiser Atmos soundbar-uri și setări. Desigur, cei încep de la peste 1.000 de dolari. Există detalii mai profunde și mai subtile pentru lucrurile precum străzile orașului și luptele cu armele. Dar, la fel ca muzica 3D, este încă evident că sunetul provine de la un singur difuzor, mai degrabă decât să pară că este în jurul tău.

Sursa articol

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!