În cele din urmă: un adevărat Pokémon joc pe o consolă Nintendo consola.

Anul trecut Pokémon Let’s Go jocurile au fost tehnic primele RPG Pokemon ale Switch-ului, dar acele remake-uri ale originalului roșu și Albastru au fost mult simplificate și înmuiate pentru a se bucura de jucători mai noi și mai tineri care au început Pokemon Go. Sabie Pokémon și Scut, pe de altă parte, sunt „adevărate” linii principale Pokémon jocuri, care servesc ca secvențe directe la cele din 2016 Soare și Lună și continuând franciza cu care a început roșu și Albastru în 1998 (1996 pentru jucătorii japonezi).

Asta inseamna Sabie și Scut prezintă același schelet de bază care s-a dezvoltat într-un Pokémon tradiție în ultimii 20 de ani. Alegeți un Pokémon începător și apoi călătoriți prin regiune, prinzând mai mulți monștri și câștigând opt insigne, astfel încât să puteți câștiga dreptul de a contesta Campionul regiunii și deveniți cel mai bun, așa cum nu a fost nimeni vreodată. Pe parcurs, întâlnești și învingi o echipă de criminali de nivel scăzut, se luptă în mod repetat cu un rival care te ajută să-ți perfecționezi abilitățile și să rezolvi un mister regional care se încheie cu tine prinzi una sau mai multe creaturi legendare antice.

pentru că Sabie și Scut te aruncă în capătul adânc destul de repede, nu sunt o prezentare excelentă pentru newbies; incearca Sa mergem jocuri pentru asta, sau chiar Pokemon Go. Dar pentru fanii seriei, acestea sunt continuările pe care le-ați așteptat … cu o atenționare substanțială.

Pokémon fără tot Pokemon

Orice discuție despre ce are schimbat în Sabie și Scut trebuie să înceapă cu cea mai controversată scădere a jocurilor: pentru prima dată în istoria seriei, o linie principală Pokémon jocul nu va include de fapt toate Pokemon-urile.

Fiecare Pokémon jocul are un Pokédex „regional” care îmbină noile creaturi ale regiunii cu o secțiune transversală de monștri din jocuri mai vechi. Însă, după ce ai bătut principala încercare, titlurile anterioare au deschis un Pokédex „național”, permițându-ți să colectezi tot Pokémon-ul din fiecare titlu și (eventual) permițându-ți să importe Pokémon din generațiile anterioare. În Sabie și Scut, un amestec de 400 de monștri ciudat, vechi și noi, sunt singurele disponibile pentru întregul joc – ceea ce înseamnă că alte sute nu sunt deloc disponibile. Mega Evoluții au dispărut, așa cum sunt cele mai multe forme Pokémon regionale Soare și Lună. Pokemon Acasă aplicația va recunoaște în continuare toate Pokemon-urile existente atunci când va apărea anul viitor, dar nu le puteți trage Sabie sau ScutȘi Game Freak nu intenționează să le adauge mai târziu.

Se presupune că blocajul este o lipsă de timp și resurse de dezvoltare. Și înainte de a renunța întâmplător la acea rațiune, monștrii care sunt în Sabie și Scut sunt în mod clar mai mult decât doar versiuni recondiționate ale modelelor utilizate în jocurile 3DS. Fiecare Pokémon care face saltul pe Switch trebuia să fie retexturat și modificat și folosit în modul Mega-Dynamax (mai mult despre asta într-o clipă). Este în mod clar o cantitate non-banală de muncă, în special atunci când se înmulțește într-o istorie de 800 de monștri în plus.

Când jucați campania cu un singur jucător, cantitatea și varietatea de Pokemon disponibile se simt de fapt destul de bine. Cu toate acestea, pentru jucătorii de lungă durată și colecționarii monștri, este greu să nu simți un pic resentiment. Dintr-o dată, o serie care s-a concentrat să le prindă pe toate de mai bine de două decenii a decis că sute de Pokemon nu sunt esențiale pentru Pokémon experiență până la urmă. Am importat anumite Pokémon individuale de la joc la joc din 2003 și am apreciat întotdeauna că Game Freak a încurajat acest tip de atașament sentimental. Nu mai.

Cu jumătate din totalul Pokemon-ului existent, „coada lungă” a Sabie și Scut– Lucrurile pe care jucătorii le-au făcut întotdeauna după ce povestea principală a unui singur jucător a fost ștersă – a fost redus dramatic ca mărime și domeniu de aplicare în raport cu jocurile anterioare. Pokédex redus limitează, de asemenea, serios varietatea de echipe monstru posibile și strategii care fac interesant circuitul competitiv.

Poate Pokemon Acasă va include o componentă de luptă sau poate o relansare a Sabie și Scut acum câțiva ani vor completa restul monstrului. Dar în ciuda Sabie și ScutSunt multe îmbunătățiri, mi-aș imagina că mulți jucători competitivi vor folosi în continuare Soare și Lună doar pentru lista mai mare.

Un Pokémon cu dimensiunea consolei

Acum să ne concentrăm asupra lucrurilor bune, pentru că există o mulțime de lucruri, controversă națională dex deoparte.

Începe cu o construcție mondială la scară de console. În precedent Pokémon jocuri, mediile au arătat întotdeauna mai mult sau mai puțin ca ale noastre, și, deși ni se spune că Pokémon variază foarte mult ca dimensiune și greutate, micile ecrane portabile au întotdeauna (după necesitate) un fel de monstriți, astfel încât un minuscul Caterpie arată nu este atât de diferit de un Gyarados de 21 de metri lungime. Datorită puterii suplimentare a comutatorului, Sabie și Scut în sfârșit, ne poate arăta o lume suficient de mare pentru a ne arăta cum ar arăta într-adevăr o societate centrată pe Pokemon –Soare și Lună au încercat acest lucru, dar au fost reținute de hardware-ul îmbătrânit al 3DS.

Cel mai bun exemplu în acest sens este „Zona sălbatică” a jocului, un câmp deschis între orașe, cu o cameră de gamă liberă, în care zeci de Pokemon de diferite forme și dimensiuni se plimbă gratuit. Acest lucru nu numai că face o listă de Pokemon fără precedent de mare și variată disponibilă chiar de la începutul jocului, dar dacă nu sunteți atent, puteți alerga în monștri la nivel înalt care vă vor șterge absolut echipa în vigoare dacă sunteți nu sunt pregătiți să le fac față.

Orașele și luptele jocului se simt și mai mari; fiecare oraș este construit în jurul unui stadion gigantic în care se pot întâmpla bătălii în fața a mii de spectatori. Și aceste orașe au designuri distincte și memorabile, care de obicei completează tipul Pokémon folosit pe stadion. Cu toate acestea, din păcate, nu există prea multe motive pentru a vă întoarce în majoritatea acestor orașe, odată ce ați eliminat provocarea stadionului și a intra în casele tuturor pentru a căuta obiecte.

Ca majoritatea jocurilor Switch, Sabie și Scut implementați câteva trucuri grafice pentru ca lucrurile să funcționeze fără probleme – umbrele pierd rezoluția rapid pe măsură ce vă îndepărtați de obiecte, de exemplu, iar obiectele îndepărtate pot apărea adesea (modul în care Pokemon efectiv se ridica brusc pe măsură ce apar, face ca acest artefact grafic să fie mai jucăuș și cu aspect intenționat). Acestea nu sunt cele mai bune jocuri de pe Switch sau chiar cele mai bune jocuri de rol (Dragon Quest XI rularea pe Switch gestionează o distanță de tracțiune mai bună și medii mai detaliate, de exemplu, deși rezoluția este adesea vizibil mai mică). Totuși, design-urile, mediile și modelele mari, pline de culori, arată bine. Acesta este cu siguranță aspectul acela Soare și Lună urmau, dar executau mai mult succes cu hardware nou.

Acestea fiind spuse, se pare că seamănă un joc portabil cu dimensiuni reduse în mai multe moduri. Mărimea textului și densitatea informațiilor din UI-ul jocului par toate ajustate pentru redarea pe ecranul de mână, mai degrabă decât pe un ecran TV. Jocul pare extrem de bine optimizat și pentru modul handheld – singurele ori în care am observat scufundări mici de fotograma erau exclusiv în modul de andocare. Pe de altă parte, jocul păstrează toate funcțiile multiplayer locale la îndemână și rapid de accesat din versiunile 3DS anterioare.

Imaginea listată de Andrew Cunningham

Sursa articol

LĂSAȚI UN MESAJ